utorak, 19. kolovoza 2014.

mini tortice s ananasom i sirom, s okusom lavande :)

Pozdrav dragi moji. Nije me bilo dugo, nadam se da su vam falili moji receptici. Vi meni jeste falili :) . Dosla sam u najdrazi Zagreb na 1 dan, a sutra via Cyprus :))) tako da cu opet izbivati neko vrijeme. No dok sam ovdije idemo korisno iskoristiti vrijeme. Radim male tortice s kremom od sira i slaga s beze korama. Jednu cu napraviti u prozirnom kalupicu da vam docaram. Ipak slika govori 1000 rijeci ;)

Beze kore:
  • 3 bjelanjka
  • 2 zlice secera 
  • 1/2 zlice lavanda secera (stavit cu i recept uskoro)
  • 3 zlice kokosovog brasna
  • prstohvat soli
Ova kolicina dovoljna je za 12 kora, za 6 kalupcica. U bjelanjke se stavi prstohvat soli, secer te istuce u snijeg. Zatim se pazljivo umijesa kokosovo brasno, lagano da snijeg ne padne. Slasticarskom spricom se na pek papir istisne zeljeni oblik i suse se u pecnici na 100*C najmanje sat vremena.


Vrijeme susenja je veoma osjetljivo pa redovito provjerite no ipak nemojte otvarati pecnicu da ne ude hladan zrak pa da ne popucaju. Ukoliko pocnu nejednoliko tamniti slobodno smanjite temperaturu.
Postavite beze koru u kalupic, ako je potrebno obrezite ju,; kao sto je na slici.


Krema:
  • 2dcl slatkog vrhnja
  • 50g ABC sira
  • malo soka limete
  • zlicica menta secera (takoder recept bude uskoro), ako nemate moze sitno nasjeckani listici mente
  • 1/2 zlice secera
  • korica crvenog grejpa
  • korica limete
  • voce po zelji, u mom slucaju ananas 
Izmutite secer sa slatkim vrhnjem dok ne postane slag. Pjenasto umutite sir te umijesajte u slag. Dodajte korice i sok. Napunite slasticarsku spricu sa pola smjese te prekrijte prvi beze listic u kalupu. Na kremu dodajte nasjeckano voce. Voce pospite ostacima beze kore koji vam ostanu nakon obrezivanja.

Ponovo napunite slasticarsku vrecicu te prekrijte voce. Na kraju torticu pokrijte vecom beze korom.


Ako vam je ostalo smjese ukrasite ju i stavite kockicu voca.




Korica grejpa dat ce gorkast okus, sir i korica limete kiselkast, a listici mente ili menta secer osvjezavajuci. U korama se osjeti blagi okus karameliziranog secera te egzotican okus lavande. Ponijeli me okusi dalmacije :-D Uzivajte. Citamo se uskoro! 





Nema komentara:

Objavi komentar