petak, 8. kolovoza 2014.

sarena salata s tunom

Pozdrav dragi moji. Oprostite na slabom kuhanju i pisanju. Na moru sam pa vecino. Papam ribice iz neke slatke obiteljske konobice. Unaprijed da se ispricam nakon mora ceka me jos jedno putovanje pa cu jos malooooo izbivati :( .Danas sam ostala doma ujutro pa sam odlucila napraviti sarenu hladnu salatu s tunom. Ako imate file tune svakako upotrijebite njega, ako ne bit ce dostojna zamjena tuna iz konzerve. Najprije nasjeckajte sezonsko povrce, u mom slucaju paradajz i papruka te zrna kuhanog kukuruza. Skuhajte tjesteninu. Ukoliko imate sarenu, super dat ce vam sateniji izgled salate. Po zelji skuhajte jaje i narezite na male komadice. Ukoliko imate file tune preprzite ga na maslinovom ilju i nasjeckajte sitno. Sve skupa pomijesajte. Ja sam napravila hladni dresing s jogurtom. Jogurt grckog tipa izvadite iz frizidera i dodajte malo maslinovog ulja persina cesnjaka soli i papra i salatu prelijte time. ako zelite salatu stavite i frizider da odstoji nekoliko sati. Ovaj recept nije nista posebno ali je jako osvjezavajuc, lagan i brzo gotov u ove vruce ljetne dane. Hvala vam na citanju. Kuhajte i ne zaboravite, ljubav ide kroz zeludac ;)

Nema komentara:

Objavi komentar