utorak, 29. srpnja 2014.

Cheescake s okusom ljeta :)

Holla dragi moji. Nesto nam je ljeto podbacilo ove godine. Meni to pase jel mogu peci kolace hihihi. Tako danas jedan kolac s okusom ljeta kad vec nema pravog :( . Ovaj receptic je nedavno izasao u nekom casopisu. Iskreno, ja ga nisam vidjela, meni ga je uslikala i poslala moja prijateljica Helena. Svidio mi se, a i imala sam sve sastojke (oke osim manga ali u konzumu je 10 kn/kom :-P ), pa sam se odlucila napraviti. Posto mi se rezultat jos vise svidio od samog recepta odlucila sam ga ovdije napisati, u kolekciju svojih najdrazih recepata.

BISKVIT:
3 bjelanjka
100g secera
100g kokosovog brasna

KREMA:
300g ABC sira
4dcl slatkog vrhnja za slag
100g secera
1 limeta (korica i sok)
po zelji secer vanilija

PRELJEV:
1 mango
50 g secera u prahu
1dcl slatkog vrhnja

Za biskvit je potrebno istuci 3 bjelanjka sa 100g secera. Nakon sto je snijeg istucen u njega se doda kokosovo brasno i umuti dok ne postane jednolicno. Snijeg rasporedite po pek papiru u kalupu da bude jednake debljine. Pece se 15-20 minuta na 180*C. Malo ce potamniti, nebojte se to je u redu. Ovo mi je najdrazi miris i vraca me u djetinjstvo kada je deda u svojoj slasticarni znao peci kokos puslice mmmmmmm. Da se pece nekoliko sati meni i dalje nebi bilo dosta tog mirisa :))) Predivan je.
Za kremu je potrebno najprije pjenasto umutiti sireve s malo secera ili paketicem secer vanilije, koricom limete i sokom limete. Kada to napravite isperite metlice miksera, u posudu ulijte slatko vrhnje i secer te istucite u slag. Kada je slag gotov, umutite sir. Kremu prelite preko ohladenog biskvita i stavite u frizider da malo odstoji. S tom kolicinom secera krema je dosta slatka pa vam preporucam da probate i postupno dodajete secer. Ukoliko zelite sladu kremu, a ne kiseliju, ocijedite pola limete.


Mango ocistite od koze i kostica. Nasjecite na sitne komade. Ukoliko zelite mozete ostaviti komade za dekoraciju. No ipak pokusajte ne pojesti cijeli mango prije nego sto napravite preljev :-D


Komade manga stavite u blender ili posudu od stapnog miksera. Dodajte secer u prahu i ostatak slatkog vrhnja. To zajedno dobro usitnite i izmutite da dobijete preljev. Nemojte predugo mutiti da vam se ne napravi slag! Tim preljevom prelijete svaku krisku posebno pri serviranju.




Nema komentara:

Objavi komentar