nedjelja, 27. srpnja 2014.

Punjene paprike, punjeni krumpir, punjeni paradajz...

Za nedjeljni rucak nesto laganije :) Pripremam punjeni krumpir, paaa su se javile jos neke zelje za punjenom paprikom, i u vrecici s placa nasla sam natuceni paradajz pa sam odlucila i njega napuniti. Tako su ispunjene sve zelje :)

PUNJENI KRUMPIR: (za 10 krumpira)
40dkg do pola klile mljevenog mesa po zelji
sol
papar
vegeta
  • Krumpir se ocisti, ispere i izdubi. Meso se zacini. Najbolje da zacinjeno malo odstoji da pokupi okuse. Malom cajnom zlicicom napuni se krumpir.
PUNJENI PARADAJZ:
  • Ja sam napunila jedan paradajz, bio je natucen pa da ga iskoristim. U vec pripremljenu gore navedenu smjesu mesa doda se malo ulja i malo vode. Nariba se malo crvenog i bijelog luka te se umijesa u smjesu. Da nebi bila ista kao prethodna mozete dodati saku rize i umijesati. Paradajz sto manje izdubiti da bi ostalo njegovog mesa unutra. S komadom paradajza poklopiti vrh. 
PUNJENE PAPRIKE:
5 vecih krumpira
6 paprika
vegeta
sol
papar
ulje
  • Kao sto ste vec mogli primijetiti, obozavam paprike na sve nacine :). Paprike ocistiti, oprati i izvaditi sjemenke. Krumpir ocistiti oprati i naribati. Zaciniti ga vegetom, soli i paprom te dodati ulja. Napuniti paprike. Ostalo mi je jos prve smjese mesa pa sam jednu papricicu napunila i s mesom. Sve skupa lijepo posloziti u jedan protvan.
---Protvan se stavi u pecnicu na 200*C cca sat vremena. Paprike je potrebno povremeno okrenuti. Pred kraj pecenja u posudu izliti vrhnje, dodati par kapi ulja od pecenja i prstohvat ostrog brasna (kako bi dobilo konzinstenciju domaceg kiselog vrhnja).


Nema komentara:

Objavi komentar