petak, 11. srpnja 2014.

krhki, prhki keksici

Pozdrav dragi moji! NIsam dugo nista pekla zbog ispitnih rokova. Nadam se da sam vam falila. Sad cu vam dati recept za brze prhke keksice. Vjerujem da vas je velika vecina pekla nesto slicno. Paaaaaaaa evo vam i moj receptic.

Za pripremu keksica potrebno vam je
18 dkg margarina ili maslaca
1 cijelo jaje
1 zumanjak
20 dkg secera
30 dkg brasna
korica limuna

Najprije dobro izmutite maslac i secer te dodajte naribanu koricu limuna. Dodajte jaje i zumanjak. Zatim u smjesu dodajte 30 dkg brasna i umijesite tijesto. Dok mjesite tijesto bit ce vam potrebno dodavati jos brasna da se ne lijepi i dok ne postignete lijepu glatku masu. na podlogu za valjanje posipajte brasno i po valjku takoder i izvaljajte tijesto. Pozeljno je da se lomi i lijepi, znaci da ce vam keksici ispasti prhki. Izrezite zeljene oblike i stavite peci na 170-180 *C dok ne pozlatne.
Ja sam za svoj oblik izabrala cvjetice s rupom. na kraju sam ih napunila domacim pekmezom od sumskih jagoda. Ukoliko cete puniti pekmezom, najbolje je da malo pretrpite i punite odnosno mazete pekmez odmah po vadenju iz pecnice, dok su jos vruci jel ce se tada bolje zalijepiti.
 Pazite da vam ne izgore posto su jako tanki lako se to dogodi i treba im vrlo malo vremena da se pravilno ispeku. Keksice na kraju posipajte secerom u prahu. Nadam se da ce vam ovi keksici prijati uz kavu :*
a tu je i verzija za vase slatke male princeze :






Nema komentara:

Objavi komentar