utorak, 1. srpnja 2014.

Wafflici su uvijek dobra ideja!

Wafflici <3
Dobro jutro dragi moji! Sinoc nisam znala sto bih za veceru pa sam se sjetila wafflica...
Isprobala sam barem 10 razlicitih recepata, od verzija sa kvascem koji se dizu do verzije sa sojinim mlijekom, no ova mi je najdraza zbog brzine i jednostavnosti pripreme. Potrebno vam je brasno, prasak za pecivo, jaja, sol, secer, maslac, mlijeko te vanilin secer i to su stvari koje vjerojatno uvijek imate doma. Dakle kada vam se jede nesto slatko, wafflici su uvijek dobra ideja! Pa evo i recept, brz i jednpostavan za pripremu.

SASTOJCI:
250g brasna
2 cajne zlicice praska za pecivo
pola zlice soli
3 jaja
2 secer vanilije
2 zlice secera
60g maslaca
450 ml mlijeka

PRIPREMA:
1. U posudi pripremiti brasno, prasak za pecivo, sol i 1 secer vaniliju i ostaviti sa strane. U drugu posudu staviti bjelanjce, a u trecu zutanjce.
2. U posudu sa zutanjcima dodati secer i secer vaniliju te mutiti dok ne postanu kremasti. Najbolji pokazatelj da je smjesa dobra je kada ostaju tragovi metlica miksera.
3. U smjesu dodati rastopljeni maslac i mlijeko te jos malo mutiti. Zatim je potrebno dodati pripremljenu smjesu brasna, secera, praska za pecivo i soli te izmutiti dok ne postane glatko tijesto.
4. U bjelanjce dodati prstohvat soli da se bolje dignu te istuci najjacom brzinom miksera. Kada postanu cvrsti gotovi su :)
5. Lagano umutiti bjelanjca u smjesu zlicom. Ja obicno skinem metlice miksera pa njima lagano umutim, to mi je najzgodnije. TIjesto nece izgledati glatko ali to je OK!
6. Sad jos samo preostaje namastiti pekac maslacem i ispeci svoje wafflice. Vrijeme i jacina pecenja ovisno o pekacu kojeg imate. Uzivajte u mirisu :))) !

-povremeno u smjesu dodam 4 zlice "Julius Meinl" 100% kakaa pa wafflici dobiju smedu boju i okus tamne cokolade
Moji wafflici su posluzeni s domacim dzemom od jagode i domacim dzemom od kruske.
 Dobar vam tek!
Ja sam si ih posluzila u krevet :-D


Nema komentara:

Objavi komentar