ponedjeljak, 21. srpnja 2014.

Bucnica

Posto sam dobila domacu bucu, odlucila sam iskoristiti ovaj kisni dan i "zagrijati pecnicu". Necu vam lagati kupila sam kore, spremam se za put pa nisam imala vremena razvlaciti tijesto.
Ovo su sastojci za moju bucnicu

Kore je potrebno razvuci ili sloziti na podlogu, malo nauljiti, dodati smjesu posoljenog sira i naribane buce. Osobno obozavam varijantu s tikvicama. Ima ih tokom cijele godine, nisu skupe, fine su i jedno od omiljenih povrca za raditi jela. Smjesu rasporediti posijestu i sloziti u namasten protvan. Poslozene bucnice namazati istrajbanim jajetom, da tokom pecenja poprime lijepu zlatnu boju. Takoder ako netko zeli jaje se moze dodati u smjesu sira.
Pece se oko pola sata, mozda malo duze na 200*C. Posto mi je ostalo sira, napravila sam i jednu sirnicu (lijevo).
Taman po zavrsetku pecenja prestala je kisa i mogla sam sam si ukrasti 5 min uzivanja u toploj bucnici na mokrom balkonu :) 
Pozdrav, citamo se uskoro, do tada isprobavajte moje receptice i zapamtite. Ljubav ide kroz zeludac :-P





Nema komentara:

Objavi komentar