četvrtak, 5. studenoga 2015.

Moje prvo fondant iskustvo

Ljetos sam se odlucila ukrasiti dvije rodedanske torte s fondantom. Obe su torte bile cheescake (recept prije napisan, kliknuti ovdje) posto su slavljenicima to najdraze. Jedna je bila za velikog fana hokea (mog tatu) a druga za velikog bmw fana (mog decka).
Za prvi put, posto mi je bilo vazno; odlucila sam koristiti gotovi fondant Dr.Oetker (bijeli i u 5 boja). rukovanje s njim je jednostavno i lagano, no nakon vadenja iz frizidera pocne se topiti, stoga preporucam da torte ukrasite prije samog serviranja!
Za sve savijete moram zahvaliti kolegici sa instagrama, takoder kulinarskoj blogerici Cuplovecake, (posjetite njenu facebook stranu klikom ovdje) !
Evo slikice torti

1. hokejaska torta

Ovu je slikicu repostao sluzbeni instagram profil kontinental hockey league (klik klik :)

2. BMW torta 



REVIEW:
Fondant sam kupila u Konzumu, 5 boja po cijeni od 70 kn i bijeli po cijeni od 14 kn. Pratite akcije, cesto znaju biti snizeni.  Boje su jarke, a dobiju se crna, crvena, zuta, zelena i plava. Boje se lako mijesaju. Preporucam Vam da ga valjate izmedu dva lista prianjajuce folije. ukoliko se previse lijepi, posipajte malo secera u prahu. Velike komade nije tesko napraviti, ali male (natpis KHL i BMW) je malo teze jer se lijepi za prste tj pomocni alat. Ukoliko se torta ukrasi pa pospremi u frizider, fondant se topi. Figure sam napravila i susila na sobnoj temperaturi 48h. UKoliko se dobro posuse, mogu stajati poput suvenira ili pricekati dekoriranje neke buduce torte (kao npr cvjetic i autic na slici dolje). Idealan je za dekoriranje prije posluzivanja :)

P.S. Moj instagram dnevnik (lifestyle, food, selfie,...) kao i obavijesti o novim postovima (posto nemam facebook) mozete pratiti na instagramu @plawusha




Nema komentara:

Objavi komentar