četvrtak, 5. studenoga 2015.

povratak na blog :) .. s muffinima od limuna!

Vracam se na blog. Vracam sse kuhanju, fotkanju hrane i papanju.
Ljetos sam u Candlelandu u zagrebu kupila najfiniji mirisni vosak ikada, lemon pound cake. Miris tog voskica natjerao me je na pecenje kolaca (tocnije muffina) od limuna.
Muffini su fini jednostavni i brzi kolaci, idealni kada se najave iznenadni gosti.

SASTOJCI:
300g brasna
100g secera
2 zlice meda
1 prasak za pecivo
prstohvat soli
naribana korica limuna
sok 2 limuna
2 jaja
zlica secera od mente (domaca izrada)
250 ml jogurta
100g maslaca
komadici korice limuna+zlica secera (za dekoraciju)

POSTUPAK:
Ukljucite pecnicu da se zagrije, na 200*C.
Kalupe namastite, ukoliko imate silikonske kosarice kao ja, njih nije potrebno mastiti .
Mikserom pomijesajte jaja, sok od limuna, med, jogurt u jednoj posudi. U smjesu dodajte suhu smjesu: secer, prasak za pecivo, brasno, koricu od limuna, prstohvat soli. Ja si to volim rasporediti po starim plasticnim casicama od jogurta pa postepeno dodavati. zatim dodajte rastopljeni ohladeni maslac i mijesajte dok smjesa ne bude ujednacena.
Smjesu ulijte u kalupe.
pecite na 200*C 20-25 minuta.
Za ukras sam karamelizirala korice od limuna i narance... a za dodatak sam posluzila limunadu od limete limuna mente i meda :)


Nema komentara:

Objavi komentar