srijeda, 29. listopada 2014.

piletina s rizom na kineski

Pozdrav blogeri! I citaoci :) Nisam vec dugo pisala, moram priznati prelijena sam da upalim racunalo i ovaj post pisem s moba (konacno sam skuzila kako). Dosli su mi u subotu gosti pa mi je trebao brzi rucak kojeg smo mama i ja zajedno spremile dok smo se naizmjemice ograle s djecom. Dakle da krenemo s ovim veoma jednostavnim recepticem.
Za pocetak u konzumu kupite smrznutu ledo kinesku mjesavinu povrca. Piletinu odkostite narezite na komadice posolite popaprite i stavite malo kotany zacina za kinesku kuhinju. Ostavite da malo odstoji marinirana. Wok zagrijte i stavite piletinu. Ja obicno ne stavljam nista dodatnog ulja, ono iz marinade je dovoljno i ukusnije jel je zacinjeno. Piletina je gotova kada omeksa. Zatim smrznuto povrce stavite na zagrijani wok ali ukoliko zelite da bude hrskavo morate izlijevati vodu koju pusti. Dakle povrce ne pirjste niti na ulju niti na vodi ako zelite da bude fino hrskavo. dovoljno da malo omekani i gotovo je. Zatim skuhajte rizu ili staklene rezance. Ja sam rizu jel staklenih rezanaca nissm imala, a niti spageta :( . Rizu isipajte u wok s povrcem i stavite prethodno ispirjanu piletinu. Zatim dodate neki od umaka sa slike i jos kratko jednom za kraj propirjate. Za petak imam spreman receptic beu mesa pa provjerite postove u petak :) pozdrav

Nema komentara:

Objavi komentar