petak, 7. studenoga 2014.

THE MUFs

Pozdrav dragi!
Vi koji me posobno poznate znate da sam zadrti navijac KHL Medvescaka (a koji ne evo sad ste saznali) i opcenito ljubitelj i ovisnik o hokeju. Posto je moj najdrazi tim na gostovanju u Rusiji nas nekoliko se skupilo i odlucili smo pogledati utakmicu u najdrazem nam Darlingu.
Uz mnogo mastanja odlucih se pocastiti ekipu svojim slavnim muffinima. Dakle kao sto znate , vi koji me pratite, recept sam vec napisala (za prikaz kliknite ovdje).
Kao sto ste upravo zakljucili, danas ne pisem nista, samo se hvalim :-D .
Danasnje muffincice napunila sam ganacheom od cokolade koji sam popsipala przenim mljevenim ljesnjacima (takoder napisan recept za cokoladni ganache, klik ovdje :-D , pri dnu posta vam je ). Evo jos za kraj da vas pocastim fotkicama pripreme mufica, kako ih zovem od milja.


i za kraj evo vam slika vase najdraze kuharice :-D


Nema komentara:

Objavi komentar