petak, 19. rujna 2014.

Video recept za pitu od vanilije i sumskog voca

Ova me pita naprosto odusevila! Posebno za ljubitelje slatko kiselih kombinacija! Meni je posebno draga varijacija sa svjezim malinama. Nisam ju dugo radila ali morat cu uskoro. Najprije na<pravite uobicajeno prhko tijesto za pite.

PRHKO TIJESTO:
3 zumanjka
100g secera
150-200g maslaca
300g brasna
prstohvat soli
malo naribane limunove korice
-po meni je najbolji omjer glavnih sastojaka 3:2:1 (300g brasna:200g maslaca:100g secera)
-sastojke je nabolje prije pripreme izvaditi na sobnu temperaturu

Maslac izlomiti na listice i dodati u brasno. Dodati sve ostale sastojke i zamijesiti u tijesto. Mozete ga ostaviti u hladnjaku sat vremena zamotanog u plasticnu foliju. Mada mi to nije cesta praksa. Tijesto smjestite u kalup te razvaljajte rub kako bi visak tijesta otpao. Njega slobodno premijesite i napravite keksice ili sacuvajte za dekoraciju. Izbodite ga i stavite na namasteni lim te stavite peci. Ukoliko filate s necim drugim (sto nije spomenuto u receptu) nadjev stavljate na polupeceno tijesto.

VANILIJA:
Kao krema moze vam posluziti puding ( kojeg skuhate po uputama)
Ukoliko radite sami kremu evo potrebnih sastojaka:
2 zumanjka
1 zlica secera
1 vanilin secer
1 zlica gustina
400ml mlijeka

Vanilin secer, zumanjke, secer i gustin pjenjacom istucite u pjenastu masu. Dodajte u zakuhano mlijeko te jos malo kuhajte (dok se ne zgusne po zelji). Izlijte na tijesto (tijesto mora biti skroz peceno jel se ovaj kolac vise ne pece). Ostavite u hladnjaku da se ohladi.

NADJEV:
Kao nadjev koristila sam smrznuto sumsko voce koje sam prokuhala i dodala vrecicu preljeva za torte kako bi se napravila fina zele masa. Skuhano voce dok je jos vruce prelijte preko ohladene kreme/pudinga od vanilije.
To je to, vrlo jednostavno, a fino. Uzivajte :)


Nema komentara:

Objavi komentar