nedjelja, 14. rujna 2014.

Cremy, creamy monte

Hello! Ovu tortu naprosto obozavam, ucila sam ju raditi do savrsenstva i odlucila sam ju napraviti decku za 
rodendan. Jednostavno je prekrasnog okusa. Nemam rijeci kojima bih ga opisala. Bacam se zato na recept.

PODLOGA:
250g McVittes Digestive keksa
100g maslaca
2 zlice ruma, ovaj put sam za probu stavila domaci liker od visnje
1 zlicica cimeta
-miris podloge je bozanstven :)

PRVA KREMA:
6dcl mlijeka
6 zlica gustina
4 zlice secera
125g maslaca

DRUGA KREMA:
300g tamne cokolade
1/2 litre slatkog vrhnja (obozavam zbregov)

a sad.... PRIPREMA:
Kekse sameljite u mrvice. Maslac neka vam stoji na sobnoj temperaturi kako bi mogli prstima odvojiti listice koje cete staviti u kekse da ih poveze. Dodati rum i cimet. Prstima umijesiti dok se svi komadici keksa ne povezu zajedno. Stavite u kalup i prstima ili zlicom izravnajte povrsinu keksa i stisnite ih. Za razliku od podloge za cheescake, ova se ne pece, vec hladi u frizideru.


U 1dcl mlijeka pjenjacom razmutiti u kremastu smjesu gustin (nikako nemojte probati zamijeniti brasnom, prilikom dodavanja u glavnu kremu napravit ce se, ne grudice, nego grudetine haha) i secer.

Ostatak mlijeka stavite kuhati. Kada zakuha (obavezno!) maknite s vatre i dodajte razmuceni gustin i secer uz energicno mijesanje. Vratite kremu na vatru i kada se pocne zgusnjavati, gotova je. Ugasite vatru te ponovo maslac natrgajte na listice i ubacite u kremu i promijesajte. Maslac ce se od topline rastopiti.

Kremu preliti preko podloge od keksiju i ostaviti tortu u frizideru. Meni je odstajala preko noci jel mi se jednom dogodilo da su se kreme pomijesale nakon sto sam prelila vrucu kremu preko nedovoljno ohladene kreme od mlijeka.
Za cokoladnu kremu najprije je potrebno ugrijati slatko vrhnje do vrenja. Kada zavrije skloniti s vastre i dodati natrganu cokoladu. Ukoliko zelite mozete vratiti na vatru ili jednostavno dobro promijesati jel se cokolada otopi zbog topline slatkog vrhnja.

Za dekoraciju obicno preprzim i sameljem ljesnjake ili bademe ali posto je ovo posebna prilika stavila sam od linzera srceka s pekmezom i kockice figara. Planirala sam cokoladne tartufe s chillijem ali mi je usfalilo cokolade tako da cu to iskoristiti za neku drugu priliku. (receptic za linzere ovdje :) )


Ako mi najdrazi poslika svoju snitu torte, dobit cete i slikicu presjeka (naknadno cu urediti tekst), ne mogu mu je osakatiti prije nego je uopce dobije :-D
Pozdrav. :*




Evo kao sto sam gore obecala, moj djecak se uspio suzdrzati da odmah ne navali i potrudio se slikati tortu pa ja eto updateam ovaj post s jos dvije slikice. Ubrzo se citamo. bye bye

 

 


Nema komentara:

Objavi komentar